Dag två av schoolprep. vilket i vår värld (enligt Klara) betyder att vi ska ta en långpromenad och enligt mig att vi inte ska ta en långpromenad.. Klara vinner.
 
Vi dansade i köket igår, hängde tvätt och Adam fick uppleva britternas uppenbara avsky mot fotgängare när han gick hem i regnet. Adam letar väldigt ihärdigt efter ett gym, det är dit vår promenad idag bland annat leder.
 
Som det kanske märks är jag väl ingen bloggare och det här med att skriva en text med ett ämne är ju föga intressant för min hjärna som hinner ta tre svängar innan meningen är klar. Så please håll ut, om svängarna känns skarpa är det ändå ingenting mot hur engelsmännen kör här i staden..
 
Har glömt att ge cred till allas vår underbara Annie Wikehult som tagit bilderna på oss som grupp framför den vita väggen. We love you, som man säger, här i England.
 
Bjuder på en bild som Annie inte tagit,utan närmare bestämt min dator. Yepp, that's what's up.
 
 
//Julius
 

2 kommentarer

Annie

21 Feb 2014 17:01

Aww! Well, I love you too - sweethearts!

Martin Hansson

27 Feb 2014 14:51

Tjena! Det ligger ett gym efter butikerna Matalan och homebase, bara lite längre bort på den gatan :) iallafall för ett år sen. Jag va alltså med i teamet förra året :)
Kul att följa er blogg! Hoppas kyrkan blir färdigrenoverad nån gång :) och hoppas corné och cornelia von onsele bjuder er på middag nån gång om dom inte redan har gjort det :) ciao!

Kommentera

Publiceras ej